tiistai 11. helmikuuta 2014

aikainen aamu

Hei täältä huoltoasemalta
Meillä on yleensä niin että mies menee ennnen minua kouluun jolloin minä tulen juomaan kahvit jonnekkin ja odotan että minun kouluni alkaa.
Huolto asemat eivät todellakaan ole minun lempi paikkojanin, mutta kahviloitakaan joensuussa ei oikein ole kun vain keskustassa.
Mutta se miksi kirjoitan aamuistani niin se tunti siinä on minun omaa aikaani. Vaikkemme olekkaan kuin paita ja peppu avomiheni kanssa tykkään siitä että kun aamulla on ensin ollut kiireistä niin sitten minulla on hetki aikaa rauhoittua, juoda kahvit (kyllä opin eilen taas juomaan kahvia) ja lukea blogeja tai lehtiä.


Aamu kahvi ja eilisen lehti (selaan muutes aina lehden väärinpäin, tekeekö kukaan muu niin?)



Kaverini laittooi minulle viikoloppuna geeli kynnet, jotka ovat kyllä tuoneet paljon piristystä tähän loskaiseen ja kurjaan talveen. Nämä ovat siis laitetttu minun omiin kynsiin. 
On minulla ollut joskus rakennekynnetkin mutta itse kyllä tykästyin tähän vaihtoehtoon. Koen että omatkin kynnet ovat nyt vahvemmat, eivätkä katkea tai halkeile niin herkästi (jouduin jo seuraavana päivänä hommiin autonkanssa, kun tuulilasinpesuneste loppui ja tietysti mies on silloin matkoilla)
Kannattaa kyllä vierailla tässä kyseisessä liikkessä mitä kaverini pyörittää parin muun tytön kanssa. Tässä linkkin liikkeen kotisivuille ;) (myös siis marika pitää blogia jota kannattaa käydä lukemassa

2 kommenttia:

  1. Heh, miten en oo huomannu, että luet lehdet väärinpäin.. :DD
    Äiti muuten lukee kans noin :D

    VastaaPoista
  2. :D no onneks en oo ainut joka lukee lehen väärinpäin :D en vaan koskaan oo oppinnu lukemaan sitä oikeinpäin :D

    VastaaPoista

kommentisi piristävät päivää :)