perjantai 21. maaliskuuta 2014

ostoksia :)

Minun ajatus mailmani menee oikeastaan niin että tuhlaan rahaa mielummin kotiin kuin itseeni, tietysi ostan itsellenikin vaatteita ja meikkeja yms. mutta oikeastaan vaan tarpeeseen mutta kotiin ostan sellaisia asioita jotka eivät välttämättä ole niin merkityksellisiä mutta minua ne aina ilahduttavat hirveästi

ajattelin vähän näyttää teille mitä olen viime aikoina hankkinnut
cittaris oli muumi mukit tarjouksessa ja olen pitkään haaveillut uusista muumi mukeista, ja nyt ne on tässä :) nipsu mukin otin ihan sen takia kun oli niin kova ikävä veljiäni ja jostain syystä he kutsuvat minua välillä nipsuksi en tiedä kyllä siihen syytä :D

työpaikallani oli clubi tarjouksena leipä lattikko 14€ ja se meiltä puuttui joten hankin tälläisen sitten meille ja tykkään kyllä kovasti :)

uusia veitsiä, niitä ei voi ikinä olla liikaa ihmisellä joka pitää ruuanlaitosta
kura kelit tais mennä kyl ennenkun kumpparit hankin mut nää on siis lasten osastolta cittaristarista, ihanan pirteet mun mielest.

Olen tässä miettinnyt että keittiön pöydän taakse sopisi hyvin joku taulu ja meillä onkin töissä vielä tämän kuun taulut alennuksessa, vieläkun osaisi päättää että millaisen taulun haluaisin :D



Lopuksi vielä haluan näyttää teille kynnet jotka marika eilen minulle teki ne on kyllä taas aivan super ihanat ja jotenkin tulee heti paljon naisellisempi :) varasinkin marikalta myös kampaaja ajan ensiviikon keskiviikoksi nyt vain pitäisi keksiä mitä haluaisin :D millaisita hiuksista te haaveilette?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentisi piristävät päivää :)