lauantai 20. syyskuuta 2014

Missä kello on?

Tänään meille tuli käymään Joonaksen sukulaisia Mikkelistä ja totta kai minä sairastun keskiviikkona flunssaan ja olo on ollut aivan poikki. Eilen meinasin jo luovuttaa ja sanoa Joonakselle etten jaksa vieraita koska olo oli mitä kauhein ja asunto kun pommin jäljiltä.

Tänään olo oli onneksi jo paljon parempi mutta, aamulla herätessä sotku kodissa ei perjantaisesta siivous yrityksestä huolimatta ollut hävinnyt ja kaiken lisäksi olin unohtanut ottaa porukoilta pakkasesta karjalan piirakat mukaan.
 Joten herätys kello soi siinä puoli 8 pintaan, ensimmäisenä koitin purkaa hirveää pyykkivuortamme ja sen jälkeen hakea piirakat ja imuroida (tällä välin siis Joonas nukkui tyynen rauhallisesti, kunpa välillä itsekin osaisi olla niin huoleton) 

Meillä oli Joonaksen kanssa sopimus että hän huolehtii ruuasta ja minä siivouksesta. Kun olin omat hommani saanut valmiiksi ja ajatuksena oli istahtaa hetkeksi, alkoi Joonas tajuta miten paljon hänellä oli vielä tehtävää ja kuinkas kävikään kun vieraat tulivat? minä olin hellan edessä ja Joonas juttelemassa vieraille (vaikka meinasi hermo siinä vaiheessa palaa, sallittakoon se Joonakselle olivathan he hänen vieraitaan).

Söimme tässä ja päätimme sen jälkeen lähteä käymään kaupungilla. Menimme nais porukalla kiertelemään wihoselle ja kyllähän siellä olisi ollut vaikka mitä mutta se mihin ihastuin oli tämä kello. Meillä ei ole kotona seinä kelloa mutta jotenkin sitä aina vaan etsii kotoa jos tiedätte mitä tarkoitan. 

Kävimme myös Anttilassa, ja koska aamulla huomasimme ettei, meillä oikein ole tarjoilu astioita tarpeeksi päätti Joonas hankkia pari sellaista (tietysti minun avustuksellani ;) ).

 
Tito tietysti oli kovin innoissaan kun kävi vieraita mutta kyllä se oli sippi kun vieraat lähtivät (on se viihdyttäjän roolikin kovin raskasta)


Mutta se asia mistä oikeasti halusin tulla hehkuttamaan on se että, koska sairastin flunssaa en ole jaksanut lähteä lenkille pariin päivään ja en voi uskoa että sanon tämän mutta minulla oli oikeasti IKÄVÄ lenkille ja liikkumaan siis minulla joka vihaa liikuntaa ja lenkkeilyä. Joten siis vaikka äiti varoitteli kävimme äsken Titon kanssa pienellä lenkillä ja olo on tällä hetkellä tosi mahtava :D (pakko koputtaa puuta ettei sitten huomenna olisi kahta kauheampi flunssa)

ja ai niin pakko vielä näyttää teille meidän uusi Vallilan pöytä liina, olenkin tässä pohtinut että, onko pöytäliinat vain lapsi perheiden juttu, vai voiko niitä käyttää muutkin? itse pidän meidän tummasta pöydästä ja tabletit olisivat kivat siinä mutta pienen keittiön takia ruokapöytää käytetään yleensä yhtenä tasona ja enkä halua että siihen tulisi hirveästi naarmuja joten onko pöytäliina in vai out?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentisi piristävät päivää :)