lauantai 2. elokuuta 2014

22.v

Se on onnellinen jokai ei sure mitä häneltä puuttuu, vaan iloitsee siitä mitä hänellä on

Hurja että oon vanha!Täytin siis keskiviikkona 22  ja aloin pohtimaan olen jo 22 enkä ole saavuttannut mitään tässä elämässä, tai siltä musta tuntuu kun lueskelen facebook juttuja. Kavereille syntyy lapsia, mennään kihloihin ja naimisiin, ostetaan asuntoja saadaan vakituisia työpaikkoja ostetaan perhe autoja ja sitä rataa.... Tällä viikolla olen miettinnyt että mitä olen tehnyt väärin ettei minulla ole mitään noista kunnes, aloin miettiä, hetkinen minulla oli ihana omistus asunto, kaksi autoa olin kihloissa ja vakituinen työpaikka tiedossa täydellistä? eikö niin?
Mutta olinko onnellinen, en en todellakaan ollut onnellinen, olin kuin vankilassa väärän miehen kanssa. Tein päätöksen ja pistin oman onnellisuuteni parivuotta sitten etusijalle enkä ole katunut. Haaveilen tietysti että vielä jokupäivä minullakin on omia lapsia, omakotitalo, farmari volvo ja rakastava aviomies. Mutta tällä hetkellä olen onnellinen minulla on raivostuttava mutta, ihana avomies, tyhmääkin tyhmepi koira ja asun kaupungin vuokra asunnossa jossa jokapaikka on rempallaan mutten ikinä ole ollut näin onnellinen,.. Haluan vain muistuttaa että muistakaa olla onnelisa.
Eräs viisas ihminen sanoi joskus että miten voit rakastaa toista jos et osaa esin itse rakastaa itseäsi

Ja koska rakasta pitää osata välillä hemmotella :D kävin ostamassa tänään itselleni syntymäpäivälahjan :D saanko esitellä uuden "rakuteni" <3 ;)
Kävin siis tänään kaupungilla ja kun kävelin kekäleen ohi huomasin 1/2 hintaan kyltin enkä voinut vastustaa kiusausta vaan astuin sisään ja löysin tämän :) alkuperäinen hinta oli siin 205€ eli laukku maksoi vain reilu   100 € joten pidän ostostani kunnon löytönä ;)
Kävin myös ostamassa sokokselta uuden urheilu -ja rinta liivit ja en voi muuta kuin kehua sokoksen asiakaspalvelua vaikei meillä ehkä ollutkaan aivan samnalainen näkemys myyjän kanssa kuniista rintaliiveistä ;D

niikuin aikaisemmin sanoin tito on tollo, ja  en voi syyttää siitä kuin itseäni joten ajattelin käyttä loppu kesäloman titon ja tämän kirjan parissa :) 

Sain myös lahjakortin päämajaan joka tarjoaa kampaamo ja kosmetologi palveluja, olen käynyt heillä 7 vuotiaasta asti asiakkaana enkä ole kertaakaa pettynnyt joten nyt on vaikeus päättää kävisinkö kampaajalla vai kosmetologilla ;)

Hyvää kesä illan jatkoa, nauttika  ja olkaa onnellisia

2 kommenttia:

  1. oikein hyvää ja ihanaa kesä iltaa sinnekkin! ja onnea kunnon hyvästä löydöstä! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) se on kyl yks parhaimista löydöistäni ;)

    VastaaPoista

kommentisi piristävät päivää :)